God morgon..

Lite väl tidigt att sitta uppe tycker jag, men idag kommer folket som ska besiktia badrummet..
Så jag hoppas att de snart kommer sätta igång med renoveringen... De behövs verkligen... Vårt badrum är inte alls snyggt.. Får också veta idag om där är fukt eller något =/ Ser så ut men.. 
Guud vad förkyld man blivit, sitter och nyser hela tiden.
Igår var jag i Ystad och jobba en stund. Tog bussen hem 12.06. Sen var jag hemma en liten stund.. Mötte därefter Johanna, vi tog oss en fika på bullen och bönan, sen gick vi till coop för Johanna skulle handla.
Vid 5 tiden kom pappa och hämta mig, körde ut och hämta min moped..
När jag kom hem blev de pizza med min baby <3. Sakna honom rätt mkt igår..=(

Beställde en ny mobil igår.. Sony Ericsson c905 hos tre. Men ska ha kvar mitt nr..


Igår kväll när vi gick och la oss, så vid 11 tiden kom vi på att de var vår månadsdag igår... Trevligt.
Älskar dig Patrik <3. Du är helt underbar <3 Den bästa pojkvännen som finns. Tack <3 Min lycka..

Tänker även på min kära syster som har blivit opererad nu.. Hoppas de onda går över...

Ha en super bra dag.
Puss och kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0