Jobb...

Kom hem för ca 1 timme sen... Körde faktiskt moped hem =)
Gick super bra att jobba inatt, skönt =)
Nu är de bara tisdag natt, onsdag natt, torsdag natt, fredag natt och söndag natt kvar denna vecka..=)
Sen är jag ledig 1 vecka.. Kommer bli skönt..
Idag ska jag dammduga, torka golv, diska =)
Sen när älsklingen kommer hem kl 17 så ska vi äta och mysa <3..
Saknar honom massa.. Sen ska jag köra till jobb igen 20.00.
Sen ses vi inte förän på torsdag kväll 17.00 ca..
Imorgon är de först handledning 10-12, sen börjar jag jobba redan 17.00 o det är ju när han kommer hem så vi hinner inte ses..
Funderar på om jag ska försöka fixa skjuts ut till jobb ikväll och sen åka med imorgon bitti direkt till Ystad... Känns som de kommer bli super stressigt imorgon annars =/
Men ja, vi får se hur vi löser detta.. Det blir säkert bra på något sätt..

Har nyss varit ute med aladdin en stund.. skönt väder...
Han är så söt min sötnos <3..

Sandra på jobb när hon kom imorse. Idag är det exakt 10 månader kvar till julafton...
Fast, vi får ha lite sommar först =P haha..

men men hoppas ni får en super bra dag..
Puss och kram <3

Älskar min Patrik massa massa <3
Min aladdin <3
Min familj <3
Mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0