körkort...

anonym:
visst borde man kanske ha körkort om man nu är 19...
men så blir de inte alltid..
de är många 19 åringar som inte har körkort...
så varför du kommer med dina kommentarer vet jag inte..
det är mitt liv, jag som bestämmer..

Ajja, nu är älsklingen äntligen hemma <3 Blev ugnstekfalukorv med makaroner.. mums <3
ikväll blir de väl att sitta här en stund, sen gå och mysa med min älskling <3
Har saknat honom idag..

Imorgon blir de möte 15-17.15
sen jobb till 20.45..

ha en super kväll
Puss och kram <3

Dessa två skitungar ringde nyss och snacka skit med mig.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nänä visst. men det är mycket lättare att ha det.. man känner sig inte så begränsad, man behöver inte tänka på hur man kommer till ställen osv. sen är det ju mycket lättare att få jobb om man har det. men det är ju klart, det kostar en del. alla har ju inte råd till det eller orkar plugga till det. men någongång ska du väl skaffa?

2009-02-17 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0