Lugn kväll..

Ikväll ska det bli en lugn kväll..
Ta de lugnt framför datorn och mysa med älsklingen <3
Var på möte idag ju, stod och vänta på bussen.. 15 min sen =/ lite kallt..
Men men, trevligt att träffa alla...
Efter mötet gick jag och luncha med min älskling, mysigt..Sen gick jag hem till mamma en stund och snacka...
Skulle ju jobba mellan 14-16..
Mötte älsklingen lite över 4, tog bussen hem tjugo över ca... Sen har vi ätit kyckling.. mums.. grillad kyckling..
Nu sitter man här, mätt och belåten...

Men men, ni får ha en super bra kväll..
orkar inte blogga mer ikväll =(

Puss och kram <3

Älskar min Patrik, Aladdin, familjen och vännerna <3

Denna lilla busen ringde också för en liten stund sen och snacka skit =P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag startat en ny blogg. Jag bloggade tidigare på sannawiberg.blogg.se men valde att göra mig en ny blogg. Hoppas du vill följa den och lägga till den på blogglovin :)



Sanna

2009-02-12 @ 12:55:20
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0