Massa som hänt...

Förlåt, har inte skrivet på väldigt länge.. Men har inte haft tillgång till internet eller haft tid riktigt.
Det är mycket som hänt..
Vi har flyttat, väldigt mysigt... Har även fått ett litet jobb, dock inte så många timmar i veckan men några.. Och det är helt ok.. Alltid något =) Har iof jobbat intensivt där nu i 2 veckor, så de börjar lugna ner sig nu... skönt...Är helt slut..
Jag jobbar fortfarande hos den lille killen så mycket det går.
Har varit på arbetsintervju på ett äldreboende, ska dit på måndag igen tror jag och lämna lite papper..
Sen även en till arbetsintervju fast som ledsagare=).. Trevligt.. Söker massa nya jobb hela tiden så vi får se..
Imorgon blir de jobbsökardag för min del..

Nu strax blir de frukost, sen boan (jag ska handla nya skor).. Sen hem och duscha och göra oss iordning.. Ska ta bussen kvart över 4 till Lund, sen därifrån tåg till Helsingborg.. Patriks lillebror har fyllt år.. Skojit..
I lördags var vi på kalas hos min lillebror som också fyllt år..
Imorgon blir det som sagt att söka massa jobb, ska även till Patriks mamma och lämna tillbaka bilen som vi ska låna ikväll =)..

Har en tung förkyldning över mig nu, Patrik börjar också bli lite snuvig.. Men de går över =)
I veckan var jag också med Johanna, färga hennes hår, och de blev väl som de blev.. Men lite syns de faktiskt och det är fint =)..

Men men, nu ska jag förbereda frukosten..
Puss och kram <3
Älskar min underbara Sambo <3
Min underbara hund <3
Min underbara familj <3
Och
Mina underbara vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0