Mysig hemmadag.<3

Idag blir de mysig hemma dag för mig..
Jobba igår, 13-22. När jag körde dit så var där fullt med snö, och massa is =/..
Så jag våga inte köra hem igen, speciellt inte när de är mörkt ute =/
Så jag fick ta en taxi hem..
Ska jobba imorgon också 7-16.15...
Så jag måste ut där idag och hämta min moped.. Är förkyld också nu, hatar detta...

När jag kom hem fick jag en underbar sak av min älskling, blev alldeles rörd och lycklig <3
Helt underbar är han..
Älskar dig min snuttegull <3

Ajja, nu ska jag upp och äta frukost..
Hoppas ni får en trevlig dag.
Puss och kram <3
Älskar min Patrik, Aladdin, familj och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser äldre ut än 15 :S tänkte om du nu körde moppe?

2009-02-16 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0