Mysigt...

Tog bussen in till ystad halv 10.. Gick in på jobbet och hämta min halsduk.. härligt..
Sen kom pappa och hämta mig och körde mig till mormor o morfar =).. Där fick jag två bullar, gott, (fast hade varit godare utan russin)...
Sen skulle vi äta middag, så de blev sparrissoppa för mormor o morfar, o eftersom jag inte kan äta de så fick jag makaroner och korv.. Brukar vara gott men min mage var inte alls med =/... Har inte varit de på hela dagen..Så mådde bara illa..
Sen blev de att hämta barnen på dagis.. Och där hade Oliver hela tiden sprungit och frågat fröknarna om klockan, för att jag skulle ju hämta han idag.. så söt..
Mycket glad blev Oliver när jag kom, han kom springandes mot mig och kramades... så mysigt..
Fabian var också såå mysig, de fick ju väcka han idag.. gulleplutt..
Så han var så mysig hela dagen..<3
Älsklingen kom och hämta mig kvart över 4 ca... sen tog vi bussen hem tjugo i 5... Blev handlat en del och mat sen.. =/ sådär med mat..
Nu har de börjat snöa här igen, och här är jätte mkt snö.. Och jag ska jobba imorgon =/.. Och hela helgen.. kan bli mycket problem..
Vet inte hur jag ska lösa de.. jobbigt när de blir såhär..

men ni får ha en super bra kväll
själv håller vi på och tvätta, så de blir mys med älsklingen ikväll bara <3.
Älskar dig massa Patrik <3
Tack för allt. <3

Älskar min aladdin, familj och vännerna <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0