Skönt...

För en stund sen tog jag en varm och skön dusch <3. Härligt..
Så nu sitter jag här i handduk efter att ha läst ett kapitel i min bok..
Får inte glömma packa ner min bok nu i väskan... Som jag snart ska gå och packa till jobb..

Får snart gå och ta på mig också, diska och börja laga mat.. För snart kommer älsklingen hem och då ska vi äta, sen mysa en stund.. Sen kommer taxin och hämtar mig 20.15. Ska försöka köra med mopeden hem imorgon.. Får hoppas jag lyckas =).. Ska ju jobba imorgon natt också..

Sitter för tillfälligt och lyssnar på melodifestivalen.. Härliga låtar..
Aladdin ligger och sover...

Gud vad jag saknar min älskling<3.
Längtar tills han kommer hem så jag kan få pussas med honom <3
Är så sjukt lycklig med honom <3

Hoppas ni får en bra dag/kväll/natt.
Puss och kram <3
Älskar min
Patrik,
Aladdin,
Familjen,
Vännerna <3

Så söt aladdin var på julafton.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0