Trött..

Satt och vänta på att de skulle komma och besiktia badrummet, de kom vid 11 tiden...
Fläcken tyckte de inte alls såg bra ut, så de fota sen gick de =/
Så nu får man se vad som händer..
Har varit förkyld och trött idag,så har mest tagit det lugnt... Lagt in bilder på bilddagboken och lunar...
Länge sen ju =)
Pauline kom hit vid halv 3 tiden... Umgicks och snacka.. Alltid trevligt..
Mötte upp älsklingen på stationen, han kom in med bussen kl 5 =) Härligt.. Har saknat honom sååå idag... Min mysis <3..

För en stund sedan gjorde jag pannkakor, mycket goda var dem. Första gången jag lyckas faktiskt =P haha...

Älsklingen sitter här bredvid och spelar... triist... Får hoppas han vill mysa snart <3..

Imorgon är de handledning med jobb 10-12.. Sen blir de att umgås med mamma eller kanske gå till mormor o morfar.. Får se..
Ska ju jobba med den lille killen imorgon =)...Efter 14.... Måste gå på stan då, ska handla en sak.. Hemlis... thihi <3


men men, ska strax hoppa in i duschen...
Ni får ha de så super bra..
Puss och kram på er alla <3

Älskar min sambo, min hund, vännerna och min familj <3

Kommer en ny bild på mig här..


Kommentarer
Postat av: pauline

Du är så söt gumman. Älskar dig

2009-02-10 @ 20:34:20
Postat av: Emma

Du är så fin

2009-02-12 @ 09:39:58
URL: http://blogg.expressen.se/prinsessan86/
Postat av: Emma

Du är så fin

2009-02-12 @ 09:40:46
URL: http://blogg.expressen.se/prinsessan86/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0