Vilken kväll =/

Skulle gå på toa igår kväll, skulle gå och göra mig iordning för att sova..=)
Kom in på toa, skulle sätta mig så ser jag att där inte är spolat. =O hmm, så jag vänta tills patrik kom hem och fråga, brukar inte du spola? Så han gick in och spola, men ja.. stopp i avloppet =/
Så där kom vatten i badrummet och hela toa =/.. helt hemskt.. vilken kväll.
så vi fick ringa vaktis men dem kunde inte skicka ngn, så de skulle göra de idag..
så vi får hoppas de kommer innan jag sticker vid 13 idag...Har ju ingen aning om hur Aladdin reagerar när här kommer in folk så bara..
Men men, så nu får man springa på toa nere i källare =(
Inte så najs..

Nu sitter jag här och väntar, så förhoppningsvis kommer dem..
Ska snart äta frukost och gå ut med Aladdin <3.
Ska åka in till jobb vid 13.30... Börjar ju jobba 16.00-22.00 men idag blir de bara till 21.30.. Eftersom jag måste ta taxi hem..
Imorgon är de också jobb 9.00-21.00.. Men då skulle förhoppningsvis min pappa hjälpa mig dit och hem =).
Söndag har jag ingen aning men de löser sig..
Och i veckan ska troligtvis Pauline hjälpa mig ut till jobb..Jag börjar ju jobba natt nästa vecka.
Tusen tack gumman <3
Du anar inte hur mycket de betyder för mig att du ställer upp <3.
Älskar dig <3

Ajja, får väl gå ut med aladdin och sen äta frukost eller något =)
Hoppas ni får en super bra dag och kväll..

Älskar min Patrik som alltid ställer upp för mig, som är världens underbaraste sambo <3
Massa massa kärlek <3
Min Aladdin, som alltid är så underbar, glad och söt <3
Min familj, som alltid ställer upp, som jag älskar <3
Och mina vänner som alltid finns där <3


Kommentarer
Postat av: Pauline

Klart jag ställer upp för dig gumman. Du hade gjort samma sak för mig, det vet jag =) Älskar dig

2009-02-20 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0