Full dag...

Idag blir de full dag hela dagen...
Ska snart köra och tanka, för de behövs.. Sen ska jag köra ut till jobbet, 10-12 blir de väl idag också =)..
Sedan ska jag försöka hinna klämma in arbetsförmedlingen kl 1.. För sen vid 2 tiden måste jag köra ut till tomelilla =)..
Eller ja, ska möta Johanna i en korsning där =P.
Fast tror att jag skiter i arbetsförmedlingen idag, och tar de nästa torsdag =/ hehe..
Berättar mer om de senare när allt är färdigt..
Är väl hemma mellan 4 och 5 någon gång.. och då slutar älsklingen också <3.
Imorgon skrivs papperna på, härligt.. Så renoveringen kan påbörjas =)..

Men, får skriva mer ikväll om jag hinner...
ha en super bra dag.. <3

Älskar
Patrik <3
Aladdin <3
Familjen <3
Vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0