God dag god dag =)

Körde hemmifrån kl 14 igår, fick lite panik.. Skulle ju vara och hämta Johanna halv 3 =O Men ja de var lugnt, var framme redan 14.20..
Körde direkt, så vi var ute på jobb lite innan 3..
Och det gick väl bra, satt och snacka om allt.. Men visst fick jag jobbet iaf, så nu är de dessa 3 veckor iaf sen kunde jag förmodligen få en heltidstjänst lite senare.. Och det är bra =)
Nu är de så att vi fick igår veta att HSB ska renovera alla badrummen om ca 1 år, så helt onödigt för oss att börja renovera.. Så de ska vi strunta i...
Så vi flyttar in redan imorgon =) Härligt..
Massa att göra, ska på sådant möte idag med jobb (redan).. Alla assistenter ska dit.. Kul och träffa alla =)..
Fick då detta jobb av min underbara kompis Johanna <3 Tack...

Prata med chefen igår kväll och hon ville att jag skulle jobba redan idag och i helgen..
Men idag kan de nog bli lite problem, sen får vi se vilken mer dag hon vill..

Men men, ha en super bra dag <3
Älskar
Patrik <3
Aladdin <3
Familjen <3
Vännerna <3


Ska passa denna buse imorgon, och hans storebror (tyvärr ingen bild på Oliver här än)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0