Min älskling <3

Min älskling betyder himla mycket för mig.. Även om vi bara varit tillsammans 2 månader så känns det som mycket längre.. Han gör mig så sjukt lycklig.. Så fort jag tänker på honom kommer där ett leende på mina läppar <3..
Jag längtar så sjukt mycket efter honom när han inte är i närheten av mig.. Trodde aldrig jag skulle få uppleva denna kärlek <3 Men den är ju helt underbar. Jag är kär <3.
I dig Patrik <3. Tack för att du är min. Älskar dig en massa <3.

Idag har jag jobbat mellan 10-12.. Samma tid imorgon.. Väldigt mysigt, har ju mina termobyxor och vinterjacka på osv.. =P
Ska prata klart med älsklingen sen ska jag gå in och städa.. Gå ut en runda med Aladdin hade jag också tänkt göra strax <3. Har ju börjat snöa nu igen lite...

Pauline, jag finns här för dig gumman <3..
Älskar min familj och mina vänner <3

Patrik och Aladdin <3
Mina hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0