Mysigt <3

Just nu är min älskling påväg hit.. Helt underbart <3
Idag har vi varit tsm i 2 månader =P woohoo... mysigt...
När han kommer ska vi gå lite på stan..
Ska sätta in pengar på vårt sparkonto osv..
Jobb idag 10-12, härligt.. Rätt skönt att vara ute och gå de 2 timmarna, sen när jag kommer hem så vid denna tiden ca brukar jag ta en lång runda med Aladdin också.. <3
Min stora pojke.. <3.
Nu ska älsklingen bo här hos mig, hemma hos min mamma tills vi får lägenheten =P... Synd om mammsen, hon fick tillbaka mig och aladdin, nu får hon även patrik <3.. hehe.. Hon är underbar <3

Våra bästa år på tv nu =)
Ska kila..

Men men kanske skriver mer sen innan vi flyttar..
Älsklingen börjar ju jobba på måndag <3..

Älskar Patrik och Aladdin <3
Mina vänner och familj <3

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ingen bild på Patrik? Måste ju se hur han ser ut! :D Hoppas allt blir bra med allt å inget! :) Kramar

2009-01-09 @ 16:09:49
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0