Tisdag...

Idag har min älskling åkt hem till sin mamma =( Känns helt tomt, har ju varit med honom.... ja, jag vet inte hur länge men någon vecka... helt underbart <3
Igår var vi i lägenheten och tittade och mätte, mormor o morfar var med.. Såå fin den är... Badrummet var mindre än vad vi trott så vi får helt enkelt se nu vad vi ska ha för inredning där... Mäklaren ska ringa banken och bestämma tid så papper kan skrivas på osv... Vill ju börja renovera så fort som möjligt.. Johan som ska renovera de (Matildas pappa) vill ju titta på de också... Massa att göra.. Längtar tills allt är färdigt, så vi kan ha de mysigt och lugnt där.. Vi har bestämt alla rum i stort sätt och det känns skönt..
Idag har jag varit ute med aladdin, badat/duschat osv.. Skulle städa men har inte blivit av inu...
Jobb imorgon 10.00- ??.. Kanske 12 eller 13.. Får se.. Väldigt kallt är det ute i skogen, så vi får se... Ska jag jobba till 13 imorgon så tror jag nog att vi går in till stan för de hinner vi då..
Tänkte snart gå och föna håret och platta de lite... Sen gå ut en runda med aladdin <3...

En del har hänt med Aladdin..
I fredags så var vi hos älsklingens mamma och så skulle jag ge aladdin sitt nya ben, så deras hund fick ett grisöra...
Men när de örat var uppätit så ville han gärna ha aladdins ben så jag tog de ifrån honom och skulle ta bort de helt, men han missuppfatta nog mig så han hoppa på aladdin och där blev ett litet slagsmål. Inget hände med deras hund men aladdin fick ett jack i ögonbrynet och har blivit biten i örat =(... Så jag fick tvätta hans öra med asollösning hela helgen, sen igår var vi hos vetrinären, där han fick örondroppar... Så nu går vi på 8 droppar morgon och kväll i 10 dagar.. Får hoppas de är bra sen <3.. Min lille putte.. Detta är tredje gången på mindre än 2 år han blir biten..
Men de blir nog bra igen... Han är duktig <3..

Nu är älsklingen på kalas hos hans mormor, hennes gubbe fyller år..=P...
Saknar honom sjukligt, han gör mig verkligen lycklig.. <3
Älskar dig Patrik <3

Men men, tid och gå.Orkar inte sitta här och glo längre..
Ha en super dag <3
Puss och kram <3
Aladdin och Patrik <3
Familjen och vännerna <3
Min underbara hund <3

Kommentarer
Postat av: Sissi

Hej Emma

Jag kommer nog inte ha någon valpkull förrän tidigast våren 2010 som det ser ut nu.

Hör gärna av dig igen,

Mvh Sissi

Bernerstjärnans Kennel

2009-01-06 @ 20:50:14
URL: http://www.bernerstjarnan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0