Ett inlägg till !

Hinner med ett inlägg till !

Har nyligen slutat titta på tv !.. Ska titta igen om en stund..
Idag har jag hittills hunnit med:

* Gett aladdin mat
* Varit ute med honom
* Kollat tv
* Sutit här lite
* Tankat
* Apoteket
* Handlat
* Ätit frukost

och nu ska jag titta tv igen och sen ska jag gå och laga lite mat !.. Blir spaghetti och köttfärssås!.. mums..

Saknar min underbara älskling sjukt mycket..han är verkligen de bästa som hänt mig.. Jag är så lycklig i hans närhet, bara tanken att han är min <3 Ingen är så underber som honom.. Bäst.
Jag älskar dig Patrik <3

Imorgon bitti blir det träning med Pauline... När jag väl kommit igång kan jag börja träna med älsklingen också när vi hittar tider som passar oss båda <3

Ha en super dag!
Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0