Färdig för denna vecka..

Nu har jag jobbat färdigt för denna vecka.. Så denna söndag ska jag umgås med min älskade sambo <3. Har ju inte haft så mycket tid tillsammans denna vecka =(..
Just nu ligger han där inne och sover så jag ska snart gå in och pussa på han =P.
Tänkte sticka till stranden idag men vädret är ju inte så fint, så vi får ha allmänt mysigt.. Tänkte flörta med honom om att åka in till Ystad och köpa wienerbröd på fritidsbaren..Himla goda är dem... Innan vi ska börja tvätta 14...

Imorgon är det jobb för älsklingen och skola för mig =(.. Dock bara mellan 14-16 typ..
På tisdag blir det jobb för mig.. Lite extra mellan 8-15.. Sedan en låång dag på onsdag mellan 12-21.30.. Sen är jag faktiskt ledig i veckan... Nästa helg blir de att åka upp till svärmor.. Det är ju helsingborgsfestivalen..

Vill även hälsa min syster grattis på namnsdagen idag.. Sarah!.  Även grattis till er andra som heter Sara!

Ne, nu ska jag in och pussas med min älskling, Ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik massa massa massa, du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket.. Du är den ända som tänkt på det.. =) Själv har jag oxå glömt det.. =) Men det kan bero på att fabian är sjuk.. min lilla bebis

2009-07-19 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0