God kväll !

Igår kväll gick vi och la oss ganska tidigt, ca 22.
Min älskling var jätte dålig i magen igår, tyckte så synd om honom <3.. Till middag blev de vitlöksbröd med kassa kräftor.. Mums vad gott.. Måste bara få säga detta , HAHAHAHAH Sarah =D hehe, vet att hon också vill ha kräftor.. Riktigt gott var det =)..
Vakna vid 06 imorse =/ inte alls skoj.. Älsklingen fortfarande dålig i magen, och varit det hela dagen =( trist.. Så han har varit hemma från jobb idag..

Idag har jag diskat, pluggat massat och sen varit ute med Aladdin.. Vi träffa Pauline och Ludde och det gick väl hyffsat bra =D..
Jag ska snart gå och duscha, sen blir de nog nya wallander filmen för mig och älsklingen ikväll <3..
Imorgon blir det jobb för mig, förhoppningsvis håller jag mig frisk (har varit på toaletten en hel del idag jag med) men de går nog över...

Men men nu ska jag gå och ge min sambo en puss, sen gå och duscha..(Känner hur det bubblar i magen nu =( )
Hoppas ni får en trevlig kväll..
Puss och kram

Älskar dig Patrik <3 Min snuttesötnos..
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: pauline

Hyffsat bra ? nja, håller inte med dig riktigt. hehe.. Men det var skoj o träffa dig gumman. Den nya wallander är jätte bra :) älskar dig, jätte mkt.

2009-07-28 @ 19:12:36
Postat av: sara

HAHA jag har också 1 kg kräfter som ligger i frysen o väntar på mig.. Men jag tänkte vänta med dom tills nästa helg igen.. (för då är jag ledig)

2009-07-28 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0