God morgon allesammans...

Då är man uppe med tuppen idag..
När älsklingen gick var jag som vanligt väldigt hungrig så jag kände att det var lika bra att gå upp och äta frukost.. Efter det kändes det inte så lönt att gå och lägga mig igen eftersom jag ska börja jobba 12.
Så nu sitter jag här och har nyss ätit frukost..
Har en hel del att göra idag innan jag sticker till jobb..

* gå ut med aladdin
* packa jobbväskan
* packa badväskan (ska bada med jobb, sen marknad)
* äta något litet innan jag sticker
* tanka
* handla mat till jobb

Det är vad jag har och göra.. Ska se om jag hinner diska resten av disken som baby inte fick plats med igår..
Slutar 21.30 ikväll så de känns ju skönt, 30 min innan =).. Men men, de blir iaf 3.5 timme extra idag jag jobbar..

Idag blir det marknad med jobb i Sjöbo.. Får hoppas man hittar något fint =).. Iaf nytt marknadsgodis.. Älsklingen ville också ha lite. 

Nu ska jag gå och göra lite annat!
Hoppas ni får en underbar solig dag idag.. 
Puss och kram..

Patrik, Tack för att du finns. Jag älskar dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0