Haj o ivaj!

var riktigt trött när jag körde hem igår, kändes som jag skulle somna flera gånger =/..
När jag kom hem var vi vakna en stund, men sen gick vi in och la oss...
Somna rätt fort..
Har varit vaken sen älsklingen körde till jobbet imorse, kunde inte somna om..
så nu sitter jag här och ska gå ner och hämta tvätten nu strax, sen ska jag gå till bussen för att åka in till skolan.. Tänkte sitta där en stund till älsklingen slutar jobbar, vilket är kl 15.. =D.. Efter det ska vi hem och packa ner det sista..
och sen kör vi till helsingborg.. Blir inget bloggandet förän på söndag kväll kanske.. (om jag orkar)..

men hoppas ni får en underbart rolig helg.
puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0