Helsingborg!

Då sitter man hos svärmor nu..Älsklingen ligger och tittar lite på tv medan jag sitter här.. var på festivalen igår och kom väl hem vid 00.. Såg först danne stråhed, sen joddla en kort stund för att senare gå vidare och se på ett hårdrocksband som patrik ville se..
Kom hem, gick ut med hundarna en runda sen satt vi och snacka med älsklingens broder ett tag.. sen gick vi och la oss.. Vakna vid 11, gick ut med hundarna en runda sen åt vi frukost.
Idag ska vi bara ta de lungt... Sticka och käka lunch på burger king...
Sen blir det festivalen ikväll..  Får hoppas att de inte regnar.. För igår när vi satt där och vänta på danne stråhed så börja de pissregna så vi var helt genomblöta. Då bestämde vi oss för att åka hem så vi gick och kolla bussarna.. Satt där och vänta tills vi bestämde oss för att stanna.. Någongång torka man säkert..

Igår var vi även på skopunkten, jag handlade 2 par skor och patrik 1 par.. Sen körde vi vidare till väla där vi handlade lite.. Sista presenten till Oliver som blir 5 om ca 2 veckor, handlade ett salladsset.. fint fint, sen hundtäcke till bilen.. Har ju köpt bälte till aladdin så nu ligger han där bak i sättet själv.. så skönt..
Så det blev lite smått och gått där.. Gick vidare in till Ikea och skulle kolla på servetthållare men de hade de inga =/ Så det blev kläddrullare och ett skohorn..
Sen åkte vi hem..

Nu har vi bestämt oss för att börja äta nyttigt, vi  ska gå ner lite i vikt är det tänkt.. Ska bli massa sallad för oss.. Allt sådant nyttigt och INGET onyttigt.. Ska testa det 1 månad sen får vi se.. (därför vi köpte ett fint salladsset).

Min pappa ringde igårkväll/inatt och sa att han hade träffat en som ville prata med mig.. En som jag hade väldigt bra kontakt med från förskolan till 6:an.. Jag fick prata med honom och hörde först inte vem det var.. Sen fick jag veta att det var Robin Martinsson =O Shit vilket chock jag fick..Jag har inte pratat med honom på fleraa år.. Det var verkligen länge sen..men det var kul , riktigt kul =D 

men nu ska jag gå och titta runder på internet men också ge min söta sambo en puss ;)
Puss och kram <3

Jag älskar dig Patrik <3 Min gulleplutt..
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0