Hem ljuva hem !

Var nere på festivalen igårkväll.. Lyssna på ett band, min sambos lillebrors gamla musiklärare..
När det var färdigt köpte vi friterad banan med glass sen tog vi bussen hem...
På bussen fick vi för oss att köra hem till kära tomelilla när vi kommit fram till svärmor så det gjorde vi.. Vid 00.30 inatt satte vi oss i bilen och körde hem... Vi var väl hemma runt 02 inatt och kunde sova skönt i vår egen säng..
Himla skönt att vara hemma igen faktiskt.. Har städat lite idag och även varit och handlat..

Imorgon är det jobb som gäller 08-15.. skön tid =D..
Ska fortsätta städa lite senare, nu ville vi ta de lungt en stund, är rätt så trött =(..

Aladdin är massa trött och sover hela tiden.. sötis <3..

Har hämtat ut mina kläder =D så fina..

men hoppas ni får en bra dag, kanske skriver lite senare.
Puss och kram <3

Älskar min patrik <3, du är den bästa pojken som finns hjärtat..
Min gulleplutt <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0