Hemsk natt !

Jobbade igår, det märks verkligen hur j*vla trött jag är.. Det var precis så att jag orka göra mitt arbete igår... Mitt huvud var inte alls med.. Får hoppas det blir bättre snart !

När jag kom hem mötte jag älsklingen och Aladdin här utanför.. De var ute sista rundan =P Sen hoppa vi i säng och kramades lite. <3
Vakna dock inatt med värsta kramper i magen =( Satt på toa jätte länge... Jag trodde allvar att kramperna skulle ta död på mig.. Jag grät och grät =( Sen höll älsklingen om mig när jag kom in igen till sängen <3. Underbart..
Låg och mös lite innan han stack till jobb för 1 timme sen. 
Fick snällt gå och sätta mig på toa igen efter med kramper i magen =(.. Vill att detta ska ta slut...
Nu ska jag snart gå och ge aladdin mat, sen själv äta frukost !. Tänkte också dammsuga över här hemma och diska !..
11.27 ska jag ta bussen till Ystad, göra lite ärrende men även träffa Pauline <3. Skit länge sen nu.. Saknar dig gumman <3
Sen ska jag sticka med Älsklingen och träna !.
Ni får ha en super bra dag idag för det ska jag försöka ha fast min mage =(.

Puss och kram <3
Älskar dig Patrik, du är mitt livs kärlek <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0