Hinner ett...

litet inlägg innan det är dags att sticka till jobb.
Igår tog vi de bara lungt hela dagen... riktigt skönt.. Bar även upp badkaret så att jag ÄNTLIGEN kunde bada =D..
Till middag blev det stekt kycklingfilé med sallad.. Massa gott..

På kvällen vid 21 tog vi oss ett bad tillsammans, mysigt... Sen kalla sängen..
VI somna väl runt halv 11 men lika trött för det är jag nu..

Idag blir det som sagt jobb, 08-15... En riktigt härlig tid. Sen ska jag snabbt hem, kasta tvätt i maskinen och sticka ut med aladdin, sen springa ner till tåget för att åka in till Ystad.. Där vi ska storhandla på Willys...

Nej nu måste jag springa..
Hoppas ni får en bra dag..
Puss och kram <3

Älskar min underbara Patrik, du är verkligen den mest underbaraste och sötaste människan jag träffat. Min gulleplutt <3 Nu kommer jag och pussas med dig..=D

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0