Klarade mig !

Klarade mig inatt...
Åkte in till ystad igår för att möta Pauline, gick våra ärenede och tog en fika...
Sen stack vi hem till min mamma för att hjälpa henne med sin nya dator..
Dagen gick åt iaf.. När kl var lite över 17 så kom älsklingen och hämta mig.. Skulle sticka och träna.. Magen var sisådär så jag satt och titta när älsklingen träna..
Nu ska Pauline också se om hon kan skaffa ett sådant kort så vi kan träna tsm också på dagarna...
Sen får jag träna med älsklingen de dagar jag kan <3
Var hemma rätt sent igår så blev inte så mkt.. Lite tv och sen säng..

Idag är det jobb för min del, förhoppningsvis.. Har massa ont i magen =/ vet inte om jag klarar det.. Får väl ge de 1 timme till iaf..
Ska sticka och tanka, handla och gå på apoteket också.. Har en hel del att fixa !. Laga mat blir det också innan jobb..
Längtar redan tills jag slutar jobba ikväll då jag får se älsklingen igen <3

Men men, nu ska jag strax ge aladdin mat, sen sticka ut med honom en runda..
Ha en super bra dag idag..
Puss och kram

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0