Nu ger jag mig....

Nu kan jag inte sitta hemma längre.. Fick sjuka mig igår också från jobb.. Himla jobbigt.. Får ångest var gång..
Jag ska ge min mage 1 vecka till, har jag inte fått veta vad det är då går jag till läkaren..
Skit jobbigt.. När jag vaknar på morgonen då vid 7 när älsklingen går upp så måste jag också gå upp för jag är skit hungrig och mår illa samtidigt =O..
När älsklingen hade kört gick jag in och la mig i sängen igen och somnade.. Sov till 9.30...Riktigt härligt..
Men är fortfaraden lika trött =O..

Idag är det Tomelilla marknad och jag vill såå gärna gå... Men får se!.. Har ju en del och göra nu innan jobb..Ja som sagt, ska jobba idag.. 16-22.. Den tiden ska jag väl kunna klara av.. Hoppas...
Ska springa ut med Aladdin nu, sen diska och städa osv.. Måste köra till jobb 15.30...

PS. Min kära sambo tatuerade sig igår.. Himla fint blev det faktiskt.. Han är inte riktigt färdig men.. Duktig älskling..

Nu måste jag gå.
Hoppas ni får en underbart solig dag..

Puss och kram <3
Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0