Sista dagen !

Sista jobbdagen denna vecka...
Var  i skolan i måndags, och det gick bra =)..
Nu är det massa arbete som ska in bara... Riktigt jobbiga är dem... Jag har fixat praktikplats nu också.. Fick vara här i Tomelilla så de ska bli skönt, slippa pendla fram och tillbaka till Ystad.. Ska ringa min handledare imorgon tänkte jag så vi kan planera mina tider.. Hoppas att han är snäll eftersom jag måste jobba också..
Kanske kan planera in mitt schema där till mitt andra schema =)

Igår jobba jag mellan 8-15 och det var skönt.. Stack till biblioteket efter och låna två böcker.. Tvungen att ha de till mitt arbete så jag fick lite fakta..
Sen kom min älskling hem, min underbara sambo <3. Såg en film tillsammans igår kväll innan vi gick och la oss.. Tack älskling, jag älskar dig merän allt <3.

Idag blir det också jobb, HELA dagen =( Lite trist... 12-21.30.. Hinner inte med att plugga något, eller att träffa min älskling men.. Vi klarar oss nog, <3.. Får mysa massa kväll istället ;)

Imorgon ska jag åka in till skolan och plugga tänkte jag.., För sen sticker vi till helsingborg när älsklingen slutar jobbar.. Ska upp till svärmor.. skoj skoj.. Det är ju helsingborgsfestivalen så.. Vi ska stanna där hela helgen och kommer tillbaka hem på söndag eftermiddag!.. Ska bli skönt att komma bort lite.. Så älsklingen får träffa sina vänner där uppe också..

men men, nu har jag saker att göra..
Hoppas ni får en underbar dag.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, merän allt, glöm aldrig det.. <3
Aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0