sjukling...

Älsklingen har varit sjuk sedan i måndags, stanna hemma från jobb tisdag onsdag torsdag men idag stack han iväg till jobb..
Jag däremot har varit hemma igår och idag.. Har jätte ont i magen =(.. Men imorgon är det dags för jobb igen... Är en kort dag mellan 8-13.30 ca, så det ska nog gå bra.. Ska kanske sticka till ikea imorgon för att handla ny säng med sängbord... Jipppiiiee.. Sen blir det grillning med pauline och nicklas på kvällen, så det ska nog bli skoj..

Har en massa att göra idag känns det som, måste skicka iväg 2 saker, biblan och hämta böcker som kommit och sen diska... Måste bli färdig med de 2 arbetena jag håller på med också och skicka iväg..

Nej nu måste jag springa till toan.. Ha en super bra dag.
Saknar min älskling redan =(
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0