Skönt !

Idag blev det träning.. Åkte med älsklingen in idag... Gick till friskis och träna mellan 08-09.15..
30 min spinning (100 kalorier)

20 min orbitrek (100 kalorier)
25 min löpband (100 kalorier)
Alltså 300 kalorier förbrände jag idag.. Känns så lite =/

Sen umgicks jag med Pauline lite, trevligt.. Hon var ju inte med och träna.
Men imorgon ska hon följa med och träna... Trevligt.. Och då ska det förbrännas dubbelt så mycket hoppas jag.. Hehe.. Hoppas jag orkar.. Har jätte ont nu där nere, där man sitter typ vid benen.. Efter spinningen =/

Nu är jag riktigt trött och saknar min älskling JÄTTE mycket.. Han är väl hemma om ca 1 timme sen ska han sticka igen för att prata med en tjej som är tatuerare, han vill ju tatuera sig.. Så vi får se !.. Vet inte om jag ska med dit =/ är rätt trött..

Men men, ni får ha en super bra kväll!
Puss och kram <3
Patrik mitt hjärta, dig älskar jag riktigt mycket <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0