Sorry !

Har inte orkat skriva så mycket, förlåt för det !..
Men mår som sagt inte så bra, så därför.. Jag försöker kämpa mig igenom varje dag och utan min älskling hade jag nog inte klarat det <3. Han tar hand om mig.. Tack älskling <3
Igår var jag endast hemma.. (var och handla lite också men..). Sen när älsklingen kom hem blev de taco sen körde vi till Kivik och gick på marknad.. Himla mycket folk måste jag säga... Jobbigt att gå där =/.
När vi kom hem, tog vi de lungt och myste lite.. <3

Idag händer det en del saker.. Förhoppningsvis om jag orkar.  Nu strax ska jag gå och äta frukost, sen springa in i duschen osv.. Sen ska jag ta bussen in till Ystad för att träffa Filippa 11.27.. Jättteeee länge sedan vi träffades, ska bli så skoj...
Sen ska jag iväg 14.30... Efter det blir det nog lite träning med älsklingen om jag orkar.. Får se vad magen säger..

Imorgon blir det en lång dag på jobb.. 12-21.30.. Lika dant på fredag.. Sen torsdag blir vanligt 16-22 och på lördag 14-22.. Fick ju snällt sjuka mig i söndags pga magen =(...

Gud vad många små finnar jag fått på ryggen upp mott nacken =( Hemskt...

men men, ni får ha en underbar dag
Puss och kram <3

Patrik, vad skulle jag gjort utan dig? Du gör mitt liv till något vackert.. Du är min stjärna.. Jag älskar dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0