Tyvärr inte..

Tyvärr inte blev det någon träning idag!...
Jag hade tänkt sticka in men nja.. Jag var riktigt trött imorse.. Är fortfarande jätte trött =/.. Vill ju verkligen att denna trötthet ska försvinna... Så det blir kanske träning imorgon efter jobb med älsklingen <3 Mys..
Älsklingen är och jobbar nu och jag har nyss kommit hem från affären.. Apoteket och coop..
Idag består dagen av tvätt 14- framåt.. Kolla tv, städa om jag orkar =/..
Ut och gå med aladdin..
Sen ska jag köra till jobb vid 20.20... Jobbar ju inatt 21-10..

men men, funderar på att gå och lägga mig och läsa en bok eller titta på tv lite.. är riktigt trött..

Igår fira faktiskt vi 8 kärleksfulla månader <3 så mysigt..
Imorgon kväll hade vi faktiskt tänkt sticka och göra något, men vad vet vi inte än.. Så vi får se..

ha en fortsatt bra dag
puss och kram
Patrik, tack för dessa underbara månader <3. du är de bästa som hänt.. Alltid vi <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0