Uppdat...

Lite väl dålig uppdatering jag har...  Denna vecka har bara flugit förbi.. Samtidigt som jag är as trött... Vet inte vad det beror på utan jag är allmänt skit trött =O.. Jag går på mina järntabletter också så det ska man inte skylla på..
Men vi får väl se.!

Här kommer lite vad som hänt i veckan som varit !
i Tisdags åkte vi in till ystad vid 9 tiden för att låna mormor och morfars bil...Sen vidare till dalby där vi chipkastrera aladdin. Så nu får vi se om det hjälper.. Det är ett chip de sätter i nacken och varar ett halvår.. Hjälper detta ska vi kastrera honom helt tror vi.. Men hjälper det inte så var det inte lönt att kastrera honom helt heller sa dem. Detta är ett litet test!
När vi kom tillbaka till Ystad hade mormor och morfar tagit fram bullar osv.. Så vi tog oss en fika...
Sen åkte vi hem och tog det allmänt lugnt.. Är som sagt skit trött =(

i Onsdags var det ännu en ny dag.. Sov ganska länge.. Sen stack vi till Ystad för att hämta upp mamma, sen vidare till Swedala Outlet.. Handlade en del saker och blev nästan 2000 kr fattigare.. Samma gällde min sambo fast han kom undan på 1500.. Bilder kommer längre ner.
Väl hemma tog vi det lungt och mös lite <3..

Torsdags: Var vi bara hemma och tog de lungt.. Sedan grilla min älskling till oss på kvällen <3. Tack älskling..
Gott med grillat. sen tog vi de lugnt och mös resten av kvällen <3.

I Fredags fick vi iaf garage halv 9 på morgonen.. Så nu kan min moped stå inne=D
Lite senare på kvällen fick jag ett ryck så jag började måla i köket.. Ganska häftet!. Blev inte klar men...
Det var tvätt för oss idag också mellan 14-21...

Lördag: Idag var det meningen att vi skulle sticka till Ekebofestivalen men jag orka inte =/..
Fick dock se att Aladdin hade fått sår i ljumsken.. Så ja =/ Nu får vi behandla de med asollösning och hoppas på det bästa.. Annars får vi kolla upp det.. Mer simning blir de inte på ett tag för honom iaf. Detta måste försvinna först !.
Vi tog det endast lugnt denna dag.. <3 Gjorde dock en smörgåstårta.. Mums..

Igår var sista dagen på semestern =/ Stack till boan så vi kunde handla lite. Handlade 2 böcker, synål, och häftstift.. Intressant va =P
När vi kom därifrån började jag sy på mitt linne. Ganska bra =)..
Sen tog vi de lugnt resten av dagen.
På kvällen började jag städa i köket. Rengjorde spiss/ugn och köksbänken.. Så nu ska där bli massa fint..

Idag är det dags för jobb =/ och lika trött är jag fortfarande.. Vet inte vad det är med mig.. Jag skulle kunna sova dygnet runt..
Men men, ska strax gå och ge aladdin lite mat sen ska vi gå ut en runda !
Får se om jag kanske hinner med ett besök från Pauline idag också.. thihi <3. Saknar dig gumman <3
Ska ju köra till jobb vid halv 4..

Ajja, ha en super bra dag !
Puss och kram <3
Älskar min man merän något annat i världen <3 Han är bäst.
Aladdin, familjen och vännerna <3

Här kommer lite bilder !
   
   
HÄR VAR KLÄDERNA JAG KÖPTE !

                                 
 KÖKET
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0