Uppe tidigt..!

Idag är jag uppe tidigt.. Fråga mig inte varför... Vakna när älsklingen stack till jobb..Saknar honom redan =(
Känner att jag HIMLANS (minsta ordet man kan säga) ont i magen.. Men det är bara 2 veckor kvar till min läkare kommer tillbaka från semestern, och innan dess kan inget göras ändå.. Även om jag går till andra läkare.. Proverna är tagna och skickade till labb så..

Idag är det skolan som gäller.. 14.00.. Innan dess ska jag äta frukost, gå ut med aladdin, duscha, packa väskan, titta på tv.=).. Massa att göra.. Måste nog ta tåget vid 12 också tror jag för att hinna till skolan i tid..

Har inte så mycket mer och skriva, får se om jag hinner och orkar skriva när jag kommer hem !.
Ha en super bra dag!

Puss och kram.
Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0