En trött Emma !

När tiden gick igår...
Vi var som sagt uppe med Fabian nästan hela natten.. Han skulle spela wii och sen skulle han ut i trädgården och spela tennis med mig.. Och det var himla kallt.. När kl var 7.30 ville han se Noody.. Och äntligen somna han så vi tog oss en lur på soffan.. Fast 1½ timme senare kom Fabian ut igen, då hade han sovit klart.. Snacka om att man var trött..
Oliver vaknade vid 09.30.. Lagom tid tycker jag =).. Vi åt frukost och gjorde oss iordning.. Sen gick vi till Rusta och ÖB.. Vi handla lite färg eftersom vi ska måla om i köket lite =)..
När vi kom hem var kl 15.20.. Åt mat och sen gick vi in och vila.. Vakna igen när kl var 19.30... Älsklingen kunde inte sova mer den kvällen så vi kolla på en film.. Bröllopsduellen =).. Sen gick jag och la mig igen vid 22.00.. Älsklingen kom inte in föräns inatt... Sen sov vi till 09... Lika trötta var vi för det..
Käka frukost sen var det dags för att simma med aladdin.. Och klippa klorna.. Mycket duktig var han..
Sen skulle vi in till Möte och det gick kanon bra =D skönt..
Sen ville mamma att vi skulle köra med henne till willys för att storhandla så de blev en del för oss också..
När vi kom hem gick jag in och la mig och läste min tidning och vila en stund.. Är skit trött =( Skulle kunna sova nu men måste sova inatt...

Ska strax ta på mig och gå utmed aladdin tänkte jag...
Sen ska jag laga mat.. Och titta på massa tv..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0