Hård vecka...

fast jag bara jobbat en enda dag denna vecka så har den varit jätte hård..
I måndags plugga jag som tusan, sen var pauline här en stund..
I tisdags var jag i skolan mellan 8-16.00..
Sen var vi i kyrkan kl 17 för att kolla simon som sluta 9:an, men vi hann aldrig se honom för vi var tvugna att åka hem =/..
Jag och baby firade också 7 månader då <3 Massa mys..
I Onsdags var det dags för en skoldag till, var i skolan mellan 8-15.15.. Sen skulle jag åka och jobba 16-08.. Så den dagen gick verkligen åt..
Sen igår var jag hemma och plugga massade till provet idag... Mina 2 sista arbeten som jag har kvar har jag lagt åt sidan så länge...
Älsklingen kom inte hem förän vid 22, efter att ha varit hos sin chef..
Så jag passa på att bjuda Pauline på middag samtidigt som jag plugga.. =/.. Började få panik eftersom de kändes som inget gick in..
När baby sen kom hem blev de massa mys <3.
Idag var det ännu en seg dag att gå upp =/... Skulle till skolan och ha prov... shiit =O..Var i skolan och läste lite redan vid 8 imorse.. Sen var provet kl 9.. Jag var väl färdig vid 11 tiden, och faktiskt gick de hyfsat bra..

Studenten i Ystad idag, fy fasiken.. Stackars dem.. Ingen förtjänar detta väder på sin underbaraste dag..
De har regnat hela dagen =/..

När jag kom hem fick jag veta provresultatet, och jag skulle komplettera 2 små saker.. Som jag nu gjort.. Hoppas bara jag blir godkänd nu...

Imorgon blir det att hålla på med mina sista 2 uppgifter, måste göra de VÄLDIGT bra..
Sen ska vi till helsingborg och fira mannens yngast lillebror.. Massa trevligt.!
Ska även tvätta imorgon =/..

Men men, nu sitter jag och väntar på min man <3.. Han ska komma hem med mat..
Blir faktiskt en räksallad för mig.. Ska börja bli nyttig, halft iaf =)..
Bättre än en pizza.

Men men ni får ha en super bra dag !
Puss och kram <3
Jag älskar min man över allt <3.. Du och jag Patrik <3.. 1 vecka till, sen semester <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0