Himla skönt.

Himla skönt att vara hemma.. verkligen.. =D
När vi kom hem tog vi de lugnt.. Aladdin var såå glad över att vara hemma och med oss <3. Trött också dessutom.. Han sov hela kvällen..
Sen stack jag och baby till coop och storhandla lite inför månaden..
Sen tog vi de bara lugnt..
Såg att vi hade fått fukt på folvet i köket =/

Igår vakna vi rätt tidigt... Skulle tvätta, sen kom syrran med familj och mamma.. Skulle kolla på fukten...
Snacka om att lägga nytt golv.. men nu vet vi inte för vi ringde hit vaktis och han kolla med mätare. Och det vis sig vara YTTERST lite fukt och han trodde att de gick bort av sig själv.. Så vi får vänta ngn vecka och se.. 
 När vaktis varit här stack vi till burlöv center, älsklingen skulle köpa en ny popcornhour.. Så det blev en sådan... När vi kom hem laga vi middag som blev kasslersallad med turkisk yoghurt med pressad vitlök i.
Och till det såg vi den nya wallanderfilmen.. Var ju tvungen o testa den nya popcornhourn..
Jag somna rätt tidigt medan älsklingen var uppe längre...

Nu har nu nästan precis vaknat.. Jag har pratat med barnen en stund. ska ju sova hos dem idag... Ska gå på festivalen som är i Ystad en runda..
Så mer bloggande för min del blir de inte idag.. Vi sticker vid 12 tiden.. Sen ska vi sova där.. Så vi är hemma imorgon igen ngn på dagen.

Nu ska jag äta frukost.
Ha en bra dag.
Puss och kram <3
Älskar min Patrik, massa massa <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0