Inte mycket sömn...

Det blir inte mycket sömn inatt inte..
Var nere på festivalen, kom väl hem vid 11 tiden.. Den lille somna väl vid 21.30 och den stora vid 23.15 ca...
Varit en trist natt, den lille har skriket hela natten och sen börja den stora också..Tog in han till sängen där vi låg och där somna han direkt..
Men den lille ville absolut inte sluta skrika eller somna... Ingenting funka... Till slut gav vi upp, patrik gick på toa och jag lät den lille ligga och skrika en liten stund..Till slut kom han in helt förstörd av allt gråt =(.. Så jag tog honom och gick nu.. Nu sitter jag, fabian (den lille), Patrik, Aladdin och Bruce här nere i vardagsrummet och kollar på tv..
Börjar bli ljust ute så det blir nog inte mycket mer sömn inatt..

Sitter faktiskt på syrrans nya bärbara dator =P..
Men nu ska vi se på tv..
Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig med hela mitt hjärta..Det är vi två förevigt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

 den lille


 den store..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0