Lalandia !

Igår körde vi och lämna aladdin hos syrran med familj... Tack för att han får vara hos er <3.
Vi körde upp till helsingborg för att hämta Louie och Marie som också är med...
Framme på lalandia var vi vid 13.30 tiden... Hämta våra nycklar och begav oss till vår stuga.. Älsklingen vann krona eller klave så vi fick det bästa rummet =D=D
När vi var färdiga i stugan gick vi till affären för att handla lite... När vi kom tillbaka tog vi våra badkläder och stack till badlandet =D Himla mysigt.. Jätte fint väder har vi också =D
Lite senare på kvällen blev det grillning och lite yatzy...
Sen när kl var 20.15 kom jag på att vi kunde gå och bowla...Så vi tog på oss kläder och gick tillbaka till cenret för att höra om där fanns ngn bowling.. Och ja visst fanns det de.. Kl 21 var banan vår =D.. Jag förlora dock men kul var det, förutom´att jag bröt mina naglar =(

Vid 22 gick vi till sängs men jag och baby somna inte förän vid 00.. Tack älskling för en mysig kväll <3. Du betyder massa massa <3.. Jag längtar riktigt mycket <3.. Min förevigt <3..

Nu sitter jag här och skriver medan älsklingen ligger i sängen och kramas med mig <3..
De andra två ligger och sover..
Sen blir det frukost och badlandet..
Hinner väl med en del idag också hoppas jag... Hoppas på att bada ute eftersom det är såå fint väder.

Men ha det så bra.. Återkommer säkert eftersom jag har hittat det trådlösa internet =D
Puss och kram <3
Älskar dig Patrik <3
Saknar min aladdin <3
Familjen och vännera, helt underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0