Mysigt <3

Igår när älsklingen kom hem hade jag precis börjat grilla =D.. Gick bra, och himlans gott var det.
Efter maten blev de rabarber paj som jag gjort.. Massa gott. Mums..
Är sugen på det idag men inte baby =/
När vi hade ätit osv satt vi och tog de lungt en stund... Vilket behövdes.
Blev tv på kvällen innan vi gick och la oss..
Men gud vilken värme vi hade igår, helt underbar fint...
Lite synd om aladdin bara som tyckte det var så varmt =/

Idag var det skolan, kl 9... När kl var 14 orkade jag inte mer, eller ja. jag klara inte mer, hade sådana kramper att jag åkte hem..Min mage svullna som satan, det såg verkligen ut som jag var JÄTTE gravid =O
Måste plugga lite nu också innan Patrik kommer hem =P
Jag gick upp kvart i 6 imorse, och börja diska. Vi hade verkligen MYCKET att diska, så jag tog ungefär halva.. Gud vad skönt nu när det är gjort.

Vädret var helt underbart imorse också, fick dock massa soleksem =/ Mina armar och bröst =( Aj aj aj.
Nu är det moln och blåser lite, så det är helt OK faktiskt.. Skönt ute iaf =)

Ajja nu ska jag gå och plugga lite..
Älskar dig patrik, du är min själ <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0