ojojoj!

Massa dagar sen jag skrev blogg.
Förlåt, men det har inte riktigt funnits tid till att skriva blogg..
I onsdags träffa jag pauline en stund, hon hjälpte mig med arbete... sen körde hon mig till jobb.. Tack <3
Jobb mellan 16-22... Även där fick jag vara med om en födsel på en häst.. Skit coolt och snabbt gick det =)..
Älsklingen hämta mig sen somna vi när vi kom hem.. Inte mycket jag fick träffa honom =/
Sen i torsdags var det skola igen.. Jag var i skolan mellan 8-14, sen gick jag hem till mamma för att vänta på baby som skulle köra mig till jobb.. Jobb mellan 16-22 igen..
Inte mycket jag fick träffa honom då heller =(
Sen har vi då fredagen, då umgicks jag med pauline <3 trevligt.. sen var hon min taxi både ut till och från jobb.
Älsklingen skulle ut med jobb, men var hemma när jag kom hem efter jobb vid 22.
Hann inte träffa honom så mycket då heller =/
Sen i lördags hann vi träffas en liten stund, sen var de massa städning på gång.. Svärmor skulle komma på besök..
Fika gott när hon kom. trevligt.
Sen var det dags för ett långt pass jobb..
Började 14 på lördagen och slutade 09 på söndagen. 1 timme efter att jag åkt hem kom då nästa föl.. så himla skoj..
Så jag hann inte umgås med Patrik så mycket då heller.
Det har varit en sjukt jobbig vecka =(
Igår fick jag äntligen en hel dag tillsammans med min älskling.. Vi tvätta 14-22..  Vi försökte umgås så mycket det gick, men jag hade massa skolarbete att göra..
Så igårkväll lämna jag in ett arbete på 17 sidor..

Jag var helt slut igår hela dagen, sjukt trött =/ Somna på soffan..
Sen på kvällen kröp jag ner till baby och kolla på tv men orka inte vara vaken så länge så jag gick in och la mig i sängen och somna direkt... skönt..

idag ska jag endast vara hemma =)
Plugga en massa och ta de lungt.
Måste dock diska och dammsuga igen =(

Enda dagen idag jag kan ta de lungt sen är de full rulle igen..

Men nu ska jag fortsätta, ha en super bra dag
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3 Du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Endast 2 veckor kvar till vi åker nu.. wooohooo.. semester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0