Semester !

Veckan har gått åt, sorry att jag inte hunnit blogga =/...
Speciellt sorry till min syster.. hehe, fick ett fint medelande av henne där det stod:

Enligt en undersökning som har gjorts så visa det sig att emma engström är sveriges sämsta bloggare.. =)

Så ja, det känns bra =).
Bion i söndags var skit bra.. Rekomenderar den verkligen...
I måndags var det möte med jobb.. Innan dess var jag uppe hos barnen en stund.. Kul !.. Köpte även present till Oliver... Han kommer älska den =P (jag vet, för han valde den själv..hehe)..
I tisdags åkte jag in till Ystad igen, skulle ta nya prover till min mage..Så nu får vi hoppas att pencillinen har hjälpt.. =)
Mormor och morfar hämta mig och jag fick åka med de upp till syrran.. Sen tog jag tåget hem kl 12..
Sen blev det massa massa plugg..
Onsdagen bestod också av massa plugg, men även en runda på boan med Johanna.Handla present till min pappa eftersom han fyllde år.. !
Kl 15 var det simning med Aladdin, han älska de <3.
Torsdagen var det full rulle.. Åkte ut till jobb kl 10, skulle ha storstädning osv... Alla assistenter.. Mysigt.. Sen skulle jag fortsätta jobba 16-22.. Lång dag...
Väldigt trött när jag kom hem =/
Fick gå och lägga mig direkt eftersom jag skulle upp tidigt i fredags.. Skulle ju åka och hämta pappa och simon i ystad vid 10..
Där efter åkte vi vidare til stugan, i gyllebo. Himla mysigt.. Det behövdes... Vi hade väldigt mysigt <3..
Tack pappa <3
Igår åkte vi hem så vi var hemma vid 11 tiden.. Åkte upp till mormor och morfar och sa hej...
Aladdin var jätte duktig.. Han försökte dock rymnma bort till grannarna när de spela kubb.. Han var nästan där borta när jag kalla på honom..hehe..
När vi var hemma la vi oss och mös och vila <3.. Massa mysigt.. Sen körde jag och jobba.. Hann inte ens ut från tomelilla innan de börja regna =/ Regna hela vägen..=(..

Himla trött igår när jag kom hem =/
Idag vakna vi vid 8 och låg och mös... <3.
Nu har vi ätit frukost, ska snart sticka in till Ystad och göra en massa ärende..
Vi sticker ju imorgon... Semester <3..

Hoppas ni får en trevlig vecka <3
Puss och kram..
Älskar dig Patrik, gud vad jag längtar nu <3. Du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

BILDER KOMMER KANSKE IKVÄLL..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0