Trevlig helg <3

Kvällen igår blev mysig <3..
Blev faktiskt en räksallad till mig..thihi..
Kolla på film tillsammans med älsklingen igårkväll <3, så mysigt.. Inte alltid man får tid tillsammans med honom eftersom han oftast sitter och spelar vid datorn =/.. Får verkligen njuta av stunderna man får.. Kan tycka de är jätte jobbigt ibland men.. Sådan är han <3. Och jag älskar honom för den han är <3.

Idag tvätta vi, sen stack vi till helsingborg.. Patriks yngsta lillebror hade kalas.. Innan dess var vi på ikea men hitta inget skoj =/.. Sen var vi inne på väla där älsklingen köpte nya skor.. Så nu är han nöjd <3
Sen var det kalas, där det blev smörgåstårta och massa gott (tårta och kladdkaka).. mums =P
Tack svärmor m.familj för en trevlig kväll .. <3

Var hemma för ca 40 min sen, varit ute med aladdin har jag också varit.. =)
Imorgon blir de sova länge (så länge jag kan), sen ska vi sticka till skurup på marknad... På kvällen blir det bio i Ystad.. Baksmällan.. verkar skit ball..
Imorgon fyller även en väldigt underbar tjej 19. Grattis gumman <3 *miss you*

Hoppas ni har haft en underbar dag för det har jag <3.
Puss och kram <3

Älskar dig patrik <3, massa massa. Du är det bästa som hänt mig <3 Är så lycklig i din närhet <3
Aladdin, familjen+släkten och vännerna <3

 Här är vi idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0