Världens lyckligaste <3

Jag är världens lyckligaste <3
Har en helt underbar sambo, den bästa man kan önska sig <3

Igår jobba jag 12-22, blev en lång och jobbig dag, sjukt ont i huvudet när jag kom hem =(
Älsklingen och jag gick och la oss när jag slutat jobba, mysigt <3
Sen ringde kl halv 7 imorse =( Skulle upp och tvätta och älsklingen skulle köra till jobb..

Sen dess har jag tvättat, varit ute med aladdin, kollat tv, vilat en stund =)
Nu strax tänkte jag gå och diska lite, så det är gjort till baby kommer hem.
Sen ska jag göra en rabarber paj tills ikväll.. Så vi kan ha en myskväll.
Blir grillad fläskfilé idag =) Mums..

Idag har faktiskt jag namnsdag =P Även min mormor har namnsdag =) Grattis..
Vårt namn är Gun =P
(mitt andra namn)

Såå skönt det är att vara ledig.. Himla skönt.
Ajja, hoppas ni får en trevlig dag
Puss och kram <3

Patrik, du är min man <3
Jag älskar dig <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0