<3

Var på arbetsförmedlingen imorse, trevligt.. Hon blev glad iaf...Så nu hoppas vi på de bästa...
Fick även veta att cheferna på mitt jobb var väldigt nöjda med mig och gärna ville ha mig kvar sa hon =) Så det var ju positivt och höra..
Kan dock tycka det är lite synd att man inte får höra de från cheferna men.

Efter det mötte jag P, fikade med henne och prata lite.

Sen var det dags för lunch med älsklingen <3. Saknat honom massa <3
Köpte även nya skor, är så nöjd, hehe ..

När älsklingen börja jobba igen så stack jag till mamma och snacka lite...
Sen hämta älsklingen mig nu för en timme sen <3..
och nu sitter vi här..
Helt underbart att ha han hemma <3..

Ska påbörja maten om en timme... Makaronstuvning med falukorv.. mums..

Imorgon ska jag bara ta de lugnt på dagen, sen blir de jobb 16-22..
Får passa på att mysa massa med älsklingen ikväll... <3
Fast det gör vi nästan alltid när vi är hemma tillsammans, och helt underbart är de..
Är så kär i min pojke<3

Hoppas ni får en bra kväll
Puss och kram <3

Älskar min man,
aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0