ahhhh längtar <3

guud vad jag längtar <3
Telefonen ringde idag och jag blev helt glad..
Ska åka och bli sminkad, hårstylad, fotograferad den 14 april i malmö.. Turno torsing..ahh längtar så mkt.
Fick ta med mig 4 vänner, och än är de Anna, Oliver och Fabian <3
Mysigt..
Syrran ska också med men inte bli fotograferad, hon ville inte ! Kanske man kan få henne att ångra sig!
Ska bli så spännande, bilderna brukar bli så sjukt fina <3

Nu sitter jag och kollar tv, sen kommer älsklingen hem och ska köra mig till jobb.. <3
Ikväll får jag se honom igen, mysigt <3

Imorgon ska Anna och Peter komma hit på middag.. Ska kanske spela monopol då också..Trevligt..
Jag och Anna ska iaf testa och titta på kläder till dagen vi ska bli fotograferade..
Ska bli så kul <3
Ses imorgon vännen <3

Ha en underbar dag/kväll/natt..
Älskar min man Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer
Postat av: AnnA

ahh det ska bli så sjukt roligt den 14 April :D haha.. Imorgons es vi gumman<3

Längtar tills vi ses<3

vänner föralltid,vad som än händer mellan oss<3



2009-03-16 @ 14:40:57
Postat av: Matilda

Ooh de fotona brukar bli sjukt fina ja :D. Du får skicka dom sen i April ;)

2009-03-16 @ 17:00:23
URL: http://itsaboutmatilda.blogg.se/
Postat av: sara

Vad fina mina pojkar är.. MAMMAS ALLT.. älskar er såååååååå

2009-03-17 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0