älsklingen <3

Idag har jag och älsklingen tvättar, och myst massa <3
Härligt...
Vi ska snart äta thai mat, sedan blir de bio. Ska se män som hatar kvinnor <3..Anna sa att den var väldigt bra så de får vi hoppas..
Idag har det varit en mycket lugn och skön dag.. Dock väldigt regnigt =/...
Får väl strax springa ut med aladdin <3..
Min sambo, är världens underbaraste<3 Jag har hittat sann kärlek <3 Och den är helt underbar..
Anna och Peter fråga även igår om vi ville åka på semester tillsammans med de, och givetvis vill vi de.. Ska bli mysigt, men de blir ju efter sommaren =)

Jobb i veckan..
måndag 16-22
onsdag 16-22
torsdag 16-22
lördag 15-22
söndag 13-22..

Hoppas ni får en underbar dag/kväll, för de ska jag ha.. Ska mysa massa med baby <3
Puss och kram <3

Älskar min man patrik <3
aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0