Anna <3

Idag kom Anna hit vid 11 tiden... Mycket trevligt..
Vi satt först och snacka en stund, sen gick vi till bullen och bönan där vi tog en fika..
Sen efter det gick vi till boan och shoppa lite saker. Alltid trevligt...
När vi varit där gick vi till coop och handla..

Vid 17 när älsklingen kom hem blev de mat, korv stroganoff med ris.. Anna åt här med oss. Trevligt..<3
Sen körde vi hem henne runt kl 19..
Efter de låg jag och älsklingen och mös i sängen.. mysigt <3.. Dock höll jag på att somna..
Nu sitter vi här, men ska föhoppningsvis snart gå och lägga oss och mysa <3..

Tack för en trevlig dag Anna <3

Vill bara säga en sak till dig Patrik <3
Du är min man, min luft, mitt syre, mitt allt <3 Utan dig hade jag inte mått så bra som jag gör idag...
Med dig är jag lycklig <3
Du är speciell älskling, tack för att du vill vara min <3
Jag älskar dig sjukt mkt <3
Du är mitt allt hjärtat <3

Nu får ni ha en bra kväll
Puss och kram <3

Patrik, aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0