Anonym..

Varför är man så feg och måste skriva anonymt? Har man något att säga så säg de högt. Inget anonymt.
Och den där bilden har endast jag tagit med min egen kamera. Jag tog den i färg men gjorde om den till svart och vit..så snälla.. Ge er för f*n...
Låt mina bilder vara..
Här är den i färg...


Här är den i svart och vit..


Så bullshit att du anonym har tagit den bilden..HAHAHAH..
Jag tog denna bilden 080925 när jag och min mamma var ute och gick i sandskogen till köpingebro.. Kl var 07.48...


ajja, nu ska jag gå och mysa med min älskling <3
han har lite ont i ryggen =(
Min snuttis <3
Älskar dig Patrik <3

Igår var Anna och Peter här och kolla melodifestivalen och hade trevligt.
Tack för en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0