APT-jobb..

Idag blir de APT möte mellan 12-14.. Sen blir det jobb 16-22..
En lång dag..
Min underbara sambo ska ställa upp idag också och sluta tidigare för att köra mig till jobb.!
Tack älskling, du är den bästa.. Mitt allt <3

Nu sitter jag och pratar med Matilda!.
Har ätit frukost...
Tänkte sätta mig ner och spela lite sims nu en liten stund..
Ska ju springa ut med aladdin också och sen gå coh möta sandra vid 11.20.. Ska åka med henne till mötet =)..

Men men,
Igår var Anna och Peter här.. och ja, de hade väl varit här i ca 40 mi när jag gick ut till patrik som höll på med sin dator... När jag kommer ut i köket igen så ska anna gå och ge Peter en kram, och rätt som de är går stolen sönder =O
Stackars Peter, men ingen kunde hålla sig för skratt..hahaha..
men de är OK, bara till att limma =)
Tack annars för en trevlig kväll.<3

Älskar min underbara man..
du är världens bästa älskling <3
Med dig är jag alltid glad <3 Har aldrig varit såhär glad förr.<3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0