God morgon!

Igår var de fullt upp.
Sandra hämta mig kl 8 sen körde vi till ystad där vi skulle på liftteckning =)...
Sen var de handledning..
Vi var väl hemma igen kl 13..
Sen kl 15.20 skulle jag köra till jobb.. Tog mopeden,och kände hur iskallt de var.. Insåg att jag aldrig skulle klara att köra hem med mopeden så min älskade sambo hämta mig <3 Tack baby..
och det var väl tur, för där var halt =/.. minus 3 gradera lr vad de var.
Ska jobba även idag, så sitter och funderar på hur jag ska ta mig till jobb idag.. hmm..Men får hoppas de löser sig på något sätt.!

Har en sådan huvudvärk, samtidigt som jag har ont i magen och är förkyld =/ Inget kan bli bättre =D
Vet inte var jag ska ta vägen med denna huvudvärk =/

Tycker synd om min älskling, han kan knappt gå så ont han har i sina vader =/.. nauw, älskling <3
Så söt..

ajja, nu måste jag gå ut med Aladdin och hitta på något.
Puss och kram <3

Älskar dig min Patrik <3 Du är min solstråle <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0